dilluns, 14 de gener del 2008

Estem a punt de tornar


En breu, torna CLUB SARATOGA.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

és una amenaça, suposo.

Anònim ha dit...

Jo continuo investigant entorn els membres que formen aquest misteriós club. Es tracta d'un encarrec d'una influent aristocrat. no es res personal.

Una abraçada.

JOSEP LLUIS TORRENT (DETECTIU9

Anònim ha dit...

Doncs no t'hi escarrassis gaire, que no sembla pas gent que valgui la pena, vistos els seus gustos i aficions

Club saratoga ha dit...

Per l'anònim 2on que escriu igual que el 1er: si no valem la pena per què ens llegeixes?
Per Josep Lluís Torrent: ens apassiona la teva feina. Et donem ànims.
Hugo Montblanch, grafòleg in pectore de Club Saratoga.

Anònim ha dit...

Estic contenta ,ja us trobava a faltar.Recomaneu-me rebaixes bones,que vosaltres esteu molt informats i sabeu moltes coses.Jo també vaig tenir una experiència semblant a la que heu explicat de la botiga de la plaça Catalunya,però la meva va passar al meu poble:Blanes.