dijous, 28 de febrer del 2008

Montse Palma a Club Saratoga

Montse Palma cap de llista del PSC per a la demarcació de Girona a les eleccions del congrés dels diputats d'Espanya.

1) A quin institut vas anar?
Ramon Muntaner, de Figueres

2) Quin va ser el teu primer cotxe?
Un Citroën 2 CV

3) Quines eren les teves discoteques preferides (màxim tres)
Marte, a L’Escala

4) I els teus bars de nit? (màxim tres)
Federal, a Figueres.

5) Recordes el lloc on la teva parella et va demanar per casar-te? On?
Tot i que ara sóc divorciada, vaig ser jo la que vaig proposar-ho. I ho vaig fer a Empúries.

6) A quin restaurant vas fer l'àpat de casament?
A l’aire lliure sense necessitat de cap restaurant.

7) On vas anar de viatge de noces?
Menorca.

8) Els teus fills, a quin tipus d'escola van? (pública, concertada o privada)
La meva filla ha anat a la pública.

9) Quin és el teu perfum – colònia preferit?
Aire, de Loewe.

10) La teva marca de roba preferida (màxim tres)
No en tinc cap.

11) Tens alguna cosa d'Armani, Dolce&Gabanna, Calvin klein o Zegna?
Tinc alguna cosa comprada en els Outlet.

12) Un restaurant (màxim tres):
El Motel de Figueres, Can Tito de Cadaquès i Cal Sacristà de Perelada.

13) Un vi,
qualsevol de l’Empordà.

14) Un cava:
únicament els brut reserva.

15) Un lloc per passar uns dies romàntics.
Les illes de la Mediterrània.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també m'agrada cal Sacristà de Perelada,us l'aconsello.ës un lloc molt agradable.