diumenge, 5 d’agost del 2007

Veure el Girona FC surt car

Un membre del Club és soci del Girona F.C. Està molt il·lusionat ara que ha pujat a segona divisió i fins i tot em va convidar a fer-m’hi soci. Que consti que jo ja ho sóc del Barça, però vaig pensar que tampoc seria mala idea, ajudar econòmicament a l’equip de la nostra ciutat. Ahir vaig rebre un correu seu i de veritat, m’he tirat enrera. Els crec abusius. Que un seient de tribuna costi entre 230 i 300 euros i que una general en valgui 125 ho trobo car. Més quan la general és ciment i està a gols (recordo als amics blocaries que el camp del Girona no té lateral). Així no anirem enlloc. Mal exemple pels que volen gent a l’estadi. Crec que hi seguiran anant els 800 o 1.000 espectadors d’aquesta passada temporada quan l’equip estava a tercera. Els preus de l’entrada pels qui no eren socis ja els vaig trobar cars: 15 euros una tribuna !!! Aconsellem a la directiva que posin preus populars i que posin la web al dia, que l'actualitzin. Malgrat tot, Visca el Girona !!! (però jo seguiré essent només soci del Barça).
Ricardo Planasdemunt. Responsable de lleure i esbarjo de Club Saratoga

Vacances amb Glamour. El club va rebre abans d’ahir un
correu on ens demanaven que aconselléssim un lloc pijo i gens conegut. Dit i fet: l’Illa de Jersey.

Comentaris en el nostre bloc. Ens agrada rebre comentaris però, si us plau, que siguin escrits en català o en castellà. En anglès no. Som nascuts a Girona no a Londres !!! Gràcies.